Martin Roesink verlengt als trainer van KV DTS
Goed nieuws: Martin Roesink is ook komend seizoen trainer/coach van DTS/Harkema 1! Onder de leiding van Martin heeft DTS/Harkema 1 een sterk seizoen achter de rug. Op het veld werd overtuigend het kampioenschap gepakt. In de zaal eindigde de hoofdmacht als derde, en ook in het huidige veldseizoen doet DTS/Harkema 1 nog volop mee in de strijd om het kampioenschap in de 3e klasse. Komende zaterdag wacht opnieuw een belangrijke wedstrijd! Als club kijken we uit naar het komende jaar. Op naar nóg een mooi seizoen!



